top of page

Bij Anja groep

OpenbaarĀ·5 leden

Madina Tarin
Madina Tarin

Heldere basis zoeken voor DevOps principes

Ik probeer al een tijdje grip te krijgen op hoe we onze samenwerking tussen development en operations beter kunnen vormgeven omdat ik merk dat iedereen wel iets van DevOps kent maar de basisprincipes niet echt hetzelfde interpreteert. Vooral de drie kernwegen en het idee van continuo leren blijven vaag doordat we nergens een volledig overzicht hebben. Ik zoek daarom een plek waar de fundamenten duidelijk worden uitgelegd zodat ik dat kan vertalen naar onze huidige werkwijze zonder dat ik steeds losse artikelen moet combineren en alsnog geen compleet beeld krijg.

14 weergaven

Bij mij werd het pas duidelijk toen ik een training volgde waarin alle basisstappen rustig werden opgebouwd met aandacht voor cultuur, workflow en die drie DevOps wegen. Het hielp dat alles in twee dagen overzichtelijk werd uitgelegd zodat je ziet hoe samenwerking en waardestromen echt bedoeld zijn. Misschien heb je iets aan een DevOps cursus omdat daar de hele structuur van de fundamenten helder bij elkaar staat zonder dat je door allerlei versnipperde uitleg hoeft te gaan om het geheel te begrijpen.

leden

• Billie Nikelson
    Billie Nikelson
  • Sia Enko
    Sia Enko
  • Shraddha Nevase
    Shraddha Nevase
  • info9829142
  • Madina Tarin
    Madina Tarin
bottom of page